Måndag

Yes, jag skriver istället för att plugga matte. Duktigt Caroline. Ne men de här får bli ett snabbt inlägg, böckerna ropar på mig. Anna och Emma har kommit hem nu, efter en veckas skidåkning (tro de eller ej, dom kom hem hela, inga brutna ben eller likande, duktigt tjejer) , så skoldagen blev genast mycket roligare när dom två är där :) + Malin då :P Men hon har varit med mig sen skolstart (nästan) så. Efter skolan va de meningen att vi fyra skulle fika men Malin ändrade sig i sista minuten, så de blev bara vi tre. Men det är inte så bara så bara ;) Trevligt och träffa er igen, efter 3½(?!) veckor typ.. Så blir de när man har jullov, jobbar och sliter, sen åker ni och gör backarna osäkra i sälen. Men men, nu är ni tillbaka! :) Imorgon va de meningen att ja, mamma, kusin och moster skulle åka ner till Ikea, men icke sa nicke.. Ändrade planer, så jag får väl masa mig till skolan istället, en seg spanska lektion är ingeting och hurra för.. Men sen har vi turism de är roligt :) Böckerna ropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0