Matteprov över!

Åhh va det känns skönt. Har gjort mitt matte omprov nu, vilken lättnad. Har gått och grubblat över det nu i en vecka, hade inget annat val än att bli godkänd på de, och nu efteråt känns de bra :) Det känns att jag har klarat de. Kunde nästan alla frågor. Wiie. Matte är inte mitt bästa ämne precis! Slutade vid tjugo i tre idag, men matteprovet skulle inte vara förren vid kvart över fyra, så det blev en lång håltimme för oss som skulle göra omprov.. Men men...

Så, nu har jag inget prov förren vid vecka 7, inte som jag vet om nu iaf. Det känns skönt, så i helgen ska jag ta itu med mitt engelskaarbete tänkte jag. Får ju passa på nu när jag inte har något annat.. Åhh vad jag är på bra humör nu! :) Tihi. Fast har lite ont i huvudet. Det är nog för att jag var i skolan 9 timmar idag suck :/ Mörkt när jag gick till skolan, mörkt när jag kom hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0