Söndagkväll.

Ska snart lägga mig och läsa min engelska bok, men ska skriva lite först. Idag kollade jag och frida på pearl harbor, hitta nemo och andra avenyn, med andra ord en riktig mys dag :) Vi laddade upp med läsk, godis och ostbågar. Nu efteråt känns de inte så bra xD Känner att jag måste börja träna igen, om man vill vara snygg till beachen 08, och de vill man ju ;) Imorgon är det skola igen, helgen borde vara längre tycker jag. Två dagar är ingeting typ :P Men, när en ny skolvecka börjar så innebär att de blir en dag närmare Gran Canaria! (A) Som jag längtar oerhört mycket till, speciellt när de är regnigt och kallt ute :(

Kommentarer
Postat av: anna

hehe men jag har närmre dit ;) :D

2008-01-14 @ 18:37:24
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0