Träning

Igår va vi som sagt hemma hos Kidda. Vi åt god mat och spelade ett roligt spel :) Trevligt.
Idag ska jag börja träna igen, har inte gjort de sen kortet gick ut i okt, men idag ska jag fixa ett nytt årskort, så nu får de bli träning minst två ggr i veckan för mig. Ni vet, man vill ju vara snygg till beachen 08 ;) Blir ett Core pass, tycker det är roligast, men tyvärr så är det bara lördagar mellan 11 och 12, dum tid på en dum dag. Va lite segt och gå upp idag, de är ju lördag då vill man sova längre än till nio menar jag.. Ska nog övningsköra till friskis (A) Lotta ska också med, mammas kusin, får se om hon vågar åka med mig :P Haha, det ska nog inte bli några problem. Det enda problemet är att de blåser rätt mycket ute, då brukar de ta tag i bilen och sånt, men förhoppningsvis ska de gå bra ;) När jag kommer hem måste jag plugga lite, tråkigt jag vet, men det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0