Vattenporten.

Haha, måste först berätta en sak. Mamma och jag va ute och övningskörde innan idag, så vi körde hem till mormor och morfar för att hälsa på dom. När vi kommer dit märker vi att dom inte är hemma, så vi tar nycklarna och låser upp dörren och går in. Helt plötsligt börjar de tuta, inte lågt heller. Shit mina  öron. TUTUTUTUTUTUTUTTU! Typ.. Dom hade installerat ett inbrottslarm! :O Så man kan väl säga att jag och mamma gjorde inbrott hos mormor och morfar idag. Efter typ fem (långa) minuter slutar de tjuta och vi går ut i hallen igen, och självklart börjar de tjuta igen. TUTUTUTUUTUTUT, aha, det satt en röreslezensor på väggen. Så efter åter igen fem långa mintuter så går vi ut bakvägen för att undvika den där rörelsezensorn. Stackars våra små öron säger jag. Och alla grannar, dom lär ju undra vafan som hände liksom.

Ikväll har jag, malin, madde och anneli fikat på vattenporten. Satt där och snackade lite tjejsnack :P Sen kom vi på att vi ville bowla på B&B, så vi gick dit och kollade om det fanns ngr banor lediga. Men självklart fanns det inga. Så i brist på fest eller annat att göra så tog vi bussen hem. Malin och jag bestämde att vi skulle bowla nästa helg istället, så man ringer och bokar i tid. Typ Bowla och äta pizza på lördag. Vilka vill följa med? :) Kommentera då de här inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0