7 Juli

Oj, va längesen det var sen jag skrev sist! De senaste dagarna har jag tillbringat tillsammans med Frida. Eller om jag tänker efter så har vi vatt med varandra i en månad nu! Vi känner varandra totalt, som att vi tänker säga samma saker samtidigt eller så vet jag vad Frida kommer säga vid ett viss tillfälle. Haha! Jo, vi har som sagt varit uppe i Marstrand. Lugnt och skönt, tur med vädret hade vi också. Så förbättrat solbrännan lite ;) Vi kom hem i lördes, då vi beslöt oss för att gå ut och festa sagt och gjort. Taxi hem sent.. Söndagen orkade vi inte göra ett skit, så vi låg och glodde på OC hela dagen! Vi la även in bilderna från Mallorca, så snart kommer jag få alla bilderna! :D Shit säger jag bara... Haha, vilka bilder! Idag började jag jobba. Så nu kommer jag att jobba sex veckor framåt, med andra ord det som är kvar av sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0