Fest

Igår bjöds det på ferre. Kvällen började med att vi åt pizza på restaurangen fontänten för att sen gå hem till emelie för lite förfest, som ölspel och singstar och självklart trevligt umgänge :) När vi väl var vid bussen för att ta den in till stan så kommer vi fram till att vi hade fel angående busstiden. Så smarta som vi är, så liftar vi in till stan. Det går inte så bra i början, men sen så stannar en bil. En kille som körde oss in till stan, tackar :) Det enda dåliga var att vi var fem stycken plus honom då. Så Frida som är minst satt sig fram!? Wtf, och där back fick vi trängas. Jag satt/låg i pillas knä. Jag som är längst, tack ska ni ha! :P Där log jag och hoppades på att polisen inte skulle se oss och stanna oss. Vilket dom inte gjorde, tack för det! Annars hade det inte varit så bra. Förstår ju mig inte på killen som stannade för oss. Det hade jag ju aldrig gjort när det står fem pers som inte får plats i bilen. Tänk om polisen hade tagit honom liksom? Aja, not my problem. Inne i stan träffade vi lite folk och sånt trevligt! Var inne på elvan och valentine. Tänkte sätta oss på Bulls men där var ju smockat med folk. Cyklade hem i regnet för att sova i min underbara säng rund tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0