Gå å fiska!

Hemma hos pappa, vi var precis ute med båten och fiskade lite. Tyvärr blev det bara några småfiskar inte alls roligt. Dålig fiskedag! Så avslappnade och skönt och sitta i båten och fiska lite måste jag säga. Det ska vi göra fler ggr! Nästa gång ska jag få upp gammelgäddad, kan ju hoppas i alla fall! Eller vad säger ni? ;) Just nu regnar det ute, men det gör inget bara det är fint väder imorgon så att man kan jobba på solbrännan lite till! Okej, att Frida kallade mig neger igår, men tro det eller ej. Jag är inte nöjd, jag ska bli brunare! :) Längtar till morgondagen, då jag sitter i min solstol och läser en bra bok nere på stranden vid oss. Ey, där lät jag som en pensionär! Oups. Men ni måste hålla med mig om att det är härligt! Läste hallandspostens lördagstidining innan idag, där stod det att det var upp emot 40 000 pers på Tylösand! Snacka om smockat eller, tur att man inte var där! Det var även en bild, och ja, det fanns inte så mycket mer plats kan jag säga.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0