Helt slut

Jag är sket trött, detta är resultatet efter en veckas arbete mellan 4 till 12. Det är knappt lönt att man planerar något på fredagskvällarna om man inte sover efter jobbet vilket jag inte har gjort idag. Frida och jag drog till Östra stranden direkt efter jobbet och pressade. Det var detta min hud behövde, sol och värme. Nu börjar min solbränna komma tillbaka, and I like it! :) Det är även Annelis 18-årsdag i dag, så ett stort grattis till dig min vän :) Hoppas att du får en toppen dag, vi får se till att fira dig imorgon! Idag är jag tyvärr för trött för att festa. Jag har bara en sak att säga mer - I love the sun. Hoppas verkligen att vädret håller i sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0