Julimånad

Jaha, då var vi inne i juli månad. Sommaren? Vart är den? Hela Juni har gått.. Hoppas verkligen att sommaren kan komma tillbaka, snarast! Sitter hemma hos Frida nu och gör inte så mycket, ska äta mat snart sen ska vi sticka hem till pappa och hjälpa honom att packa upp. Nu när han har flyttat tillbaka till Simlångsdalen. Så Malin, till skolstarten igen kan vi åka buss till och från skolan tillsammans! Förutom när du ska till Robin eller jag ska hem till mamma :P Ikväll är det ingen vanlig kväll för min del. Jag ska nämligen börja på körskolan idag! Teoristart ikväll. Inte så lockande med teori, men man har ju inget val. Teorin är obligatorisk, inte självaste lektionerna men teoriprovet.. Aja, imorgon ska jag iallafall ha min första körlektion :) Spännande!

Kommentarer
Postat av: malin

haha jaa perfekt ;P tråkigt att åka buss själv :P

2008-07-02 @ 11:01:45
URL: http://malincarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0