Lillördag

Riktig lyckad kväll måste jag säga! Kvällen började som sagt ute i Tylösand för att lyssna på Magnus Uggla. Sanddynerna var fulla med folk, god stämning och härligt väder. Träffade Anna som jag inte har gjort på evigheter! Det var verkligen på tiden, för jag har saknat henne :) Plus så träffade vi anneli å micha plus några killar. När det var slut tog vi bussen in till stan för att gå in på Kräm. Det var faktiskt över mina förväntningar, jag hade kanon roligt! Vi ska dit nästa onsdag med, då är det nämligen avslutning så det blir ett måste. Så ni som är 18 kan ju följa med om ni vill! :D Mycket dans, bra musik och återigen trevlig stämning. Kan ni gissa vem vi festade med? Jo, nämligen självaste Magnus Uggla! Han och hans band satt i ett hörn så gick jag och Frida fram till dem, sen blev vi kvar där ett tag och de bjöd på skumpa och annat gott. Det är inte ofta man festar med Uggla precis! ;) Framåt stängningsdags tog vi våra cyklar och cyklade till Pärsons för att börja arbetsdagen, för att sedan i ständig trötthet jobba i åtta timmar. Denna natt blev det inte ens en minut sömn för våran del. Men det  var det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0