Uppdatering?

En liten uppdatering kanske? Jag har nu ingen dator hemma hos min mamma så jag har inte varit och kommer inte vara så aktiv på bloggen, som ni kanske har märkt. Iallafall, jobbet fortsätter, imorgon har jag jobbat i tre veckor vilket innebär att det återstår tre veckors arbete. Om en ynka månad börjar vi SKOLAN. En sak är säker, jag är inte alls redo för det, inte nånstans. Lite längre sommarlov? Ja, tack. Det enda som ska bli roligt med att börja skolan igen, är att jag får träffa mina underbara vänner (och klasskompisar) som jag tyvärr inte har gjort nu i sommar. Men de tycker jag att de får bli ändring på! Det har bara varit så mycket på sistone, nu har det lugnat ned sig och jag har inte alls lika mycket planerat! Förutom vecka 33, under ett par dagar. Då Cicci och Camilla från Arboga kommer ner till mig och Frida för att umgås! :D Ska bli roligt att träffa er igen! Nu sitter jag hemma hos pappa och kollar lite. Vi ska snart dra iväg, för fredrik ska köra motorcross. Så får följa med och titta, det kanske blir intressant? Nej, nu måste jag sluta.


SOMMARVÄRMEN HAR KOMMIT TILLBAKA! FÖR ATT STANNA, hoppas jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0