3 Dagar

Idag är det bara tre dagar kvar tills vi åker ner till Kastrup för att spendera natten där. 6.40 går vårt plan till mallorca! Jag kan inte fatta att tiden har gått så snabbt, nu är det bara tre dagar kvar! :D Wiiiiie, va kul vi ska ha!! Dem här tre dagarna kommer också att gå snabbt, jag ska hinna med en massa förberedelser och fixa klart saker innan jag åker. Som ni vet var vi på ikea igår, så vi ska skruva ihop min byrå och hylla, hänga upp min spegel och lite andra småsaker. Måste också göra allt annat man ska göra innan man åker iväg på en resa, ni vet vad jag menar!

Idag ska jag vaxa mina ben och bikinilinje, autch.. Njae, det gör faktiskt inte såå ont :P Det ger ett bra och hållbart resultat! (Minst 3-4 veckor) Efter det kommer Frida och hämtar mig så ska vi handla lite mat som vi ska ha med oss..

Nu är jag i skolan, vår historialärare kom aldrig till lektionen, så nu har vi en jätte håla. Så alla i klassen passar på att skriva klart sitt svenskaarbete, jag är klar! Så nu har jag sommarlov ;) Inga mer läxor eller prov, nu har vi ett år kvar, sen tar vi studenten ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0