Ansiktsbehandling

Vi slutade tidigt idag, så jag cyklade hem och började packa ner lite smått :) Alla kläder är nästan nere nu. Hur kommer det sig att man alltid tar med sig för mycket kläder? Det gör i alla fall jag, det känns som att jag inte kommer att använda allt. Men det är bättre att ha med sig för mycket än för lite? Eller? Det är ju så svårt att välja när man ska packa ner, man vet ju inte vad man kommer använda ;) Så det slutar med att man tar med allt man vill helt enkelt :)

Snart ska jag iväg på en ansiktsbehandling, det ska bli skönt. Fick ju det av min kära mormor som tyckte att jag behövde det mer än vad hon behövde det, vilket också stämmer. (A) Haha, Ne men det var snällt av henne :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0