Blixtrar å dunder

Sitter här med min laptop i köket, mamma sover det är tyst och lugnt. Fel, skulle inte tro det va. Det blixtrar och åskar ute! Och här sitter jag själv, är ju inte speceillt trevligt måste jag säga. Jag hatar när det blixtrar och åskar. Vad ska det vara nödvändigt för? Så jäkla onödigt, plus att det ÖSREGNAR ute med. Var tvungen och stänga fönstret. Suck. Vad hände med sommaren? Är det meningen att den är över nu, precis som förra året? Vad har hänt med sommaren de senaste åren? Jag saknar varma sommarkvällar och allt som hör till. Behöver jag ens förklara mig? Jag tror ni förstår vad jag menar. Jag känner inte ens för att diskutera det här med vädret, det får mig bara att tänka tillbaka till Mallorca. Där solen alltid är framme, så jäkla härligt. Och här sitter jag, glor ut i regnet. Blöööö. "Kom och ta mig långt här ifrån, långt härifrån" Ja, tack! Jag kan bara tänka mig hur underbart roligt folket har nere i Magaluf nu. Magaluf resan kommer bli svårslaget måste jag säga. Man måste åka dit för att förstå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0