Gårdagen / Idag

Fredagen spenderades tillsammans med tjejerna. (Vi får ta och fika nästa vecka Anna?). Efter en sväng i stan tog vi bussen hem till mig och hade allmänt trevligt. Satt och snackade, lyssnade på musik och spelade kort. Vid sju på kvällen bestämde vi oss för att sticka på fest, så vi tog bussen två hållplatser för att vara exakt :P (Palla gå när vi åker gratis buss) Väl framme vid stugan så spelades det ölspelet (som vanligt ^^, haha) Det var riktigt trevligt. Gyllene tider, trevligt folk, stuga - en av de första sommarkänslorna jag har fått i år. Efter det tog vi bussen hem till Pontus, som hade en liten fest! Fyllemat på Mc Donalds blev de senare på kvällen, innan jag tog bussen hem och sov.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska hitta på något med Malin (för en gångs skull) Hehe :) Getingarna är sugna på att festa ikväll med, så vi får helt enkelt se vad som händer. Klockan är bara två just nu.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S Jag är ensam hemma, så det är så lugnt och skönt :) Nästan för lugnt! Haha. Just nu funderar jag på om jag har feber! :O Varför ska jag alltid lyckas att bli sjuk på fel tillfällen? Man vill ju inte vara sjuk när det händer massa roliga saker. Som på söndag tex. då ska jag "flytta" hem till Frida för att bo där en vecka. Då vill man ju inte vara sjuk. Suck. Aja, nu ska jag gå och göra något annat. Känner endå att jag inte skriver om ngt vettigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0