11 Mars

Sitter i skolan nu, vi har lunch. Ingen god mat i skolan, tur att vi får fika. Vi har en lång rast, börjar vid halv ett igen. Nu kommer Amanda och masserar mig! Gud vad skönt, kanske skulle ta och beställa en massage tid? Ska endå till sån där skönhetssalong idag :P Idag måste jag hinna med att ta bussen till Spa Harmoni i Söndrum, sen övningsköra, se vad jag ska ha med mig till Gran Canaria, Packa, Plugga Naturkunskap. Prov på torsdag(!) Så måste till skolan första lektionen och skriva det. Bättre de än att ha det efter lovet sen, för då kommer jag ha mkt annat, matteprov tex :O Kommer inte hinna att träna idag, kanske gör det imorgon, fast då ska jag träffa Frida. Får bli att träna när jag kommer hem om två veckor igen? Kan ju träna lite där nere också, typ springa på stranden då får man en snygg solbränna på köpet också ju ;) Nja, det får jag se. Vi lär iaf gå rätt mkt där nere iaf.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0