13 Mars

IDAAAAAAG åker vi! :D Hejdå kalla Sverige och hejdå kompisar :) Hoppas ni får två trevliga veckor, för det ska jag ha! Sola&Bada, åhh vad jag längtar till stranden imon! :D Nu är allt packat och klart, Morfar kommer och ska köra oss till flygplasten vid ett. Så de är ett par timmar kvar. Men det ska bli SÅÅÅ skönt, åhh. Nu är det min tur att åka ;) En viss Anna Huttu åkte dit för ett par veckor sen. Och då va de jag som va avundsjuk, eller vad säger du Anna? ;) Jag kommer nog inte kunna skriva så mycket där nere, men om jag har tid och lust och hittar ett internet cafe så skriver jag en rad, eller två :)

PUSS & KRAM, VI SES OM TVÅ VECKOR KOMPISAR <33

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo visst kan vi åka till gbg :D

2008-03-20 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0