6 Mars

Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag är hemma från skolan idag, mådde inte så bra imorse :(
Hoppas att det är bara ngt tillfälligt och är borta imorgon! Tänker inte vara hemma och sjuk på lördag iaf, inget får komma emellan min och fridas shoppingdag på väla, så de så! Så håll tummarna att min förskyldning eller vad de är för ngt är borta på lördag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på här hemma, är ensam hemma till fyra sen kommer mamma hem från jobbet. Jag har bara sovit idag, försökt den metoden ni vet att sova bort förskyldningen, och det hjälpte faktiskt lite. Kanske ska gå och lägga mig i min säng och kolla på ngn bra film? Ja, det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0