9 Mars

Igår var det fest med min kära Madeleine! Födelsedagskalas för Jocke och Fidde som fyller 18 snart! Grattis till dom och tack för festen! Festen var lyckad, jag och madde hade det skoj :) Vi har kommit på ett motto som ska följas varje gång vi festar tsm, vi får se om detta lyckas eller ej, men igår gick det ju rätt bra ;) Haha.
Idag då, vaknade alldeles seg, undra varför? Aja, tog iaf fram alla mina sommarkläder, och jag kom på en sak. Jag hade inte alls brist på sommarkläder vilket jag trodde jag hade, snarare mer än vad jag behöver. Så egentligen behöver jag inte köpa ngt nytt. Men det är ju alltid lite roligt med nya kläder, eller vad säger ni? (A) Grattis till Morfar och Farfar som fyller år idag också. Så det blir släktkalas hemma hos mormor och morfar senare, egentligen orkar jag inte, men jag tror inte att jag har ngt val. Så det är bara till att gå dit. Får god mat iaf! Jag är hungrig. Brukar alltid vara det dan efter en fest och törstig!
Imorgon ska jag in till stan för att fika med mina tjejer, vet inte riktigt vilka det är.. Får fråga dig sen malin! :P
Blir nog lite shopping för mig också, ska köpa mina svarta vagabond skor som va slut på väla :O Sen är jag ute efter en tjock tröja, som man skulle kunna ha på kvällarna. Får se om jag hittar ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0