1 Maj

Nu är vi inne i Maj-månad, härligt! Tiden har gått fort nu när det har blivit ljusare och grönare! Me like it! Nu är det endast 34 dagar kvar till jag och Frida åker söderut! Shit vad jag längtar, jag vill åka NU! :D Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge! ;) Valborg igår då, vilket innebar fest för en hel del. Men jag kände inte alls för det, film och godis lockade mkt mer. Så jag bestämde mig för att åka hem till Frida där det bjöds på mat, film och godis, och såklart trevligt sällskap! <3 Nu sitter jag här och ska snat ta itu med mina skolböcker. Listan är lång, får ta en sak i taget. Högst upp står hotellkunskap för den som är intresserad. Snart kommer mormor och morfar för att hämta Lajka, dom kommer säkert vara bruna och fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0