11 Maj

Kvällen igår var okej, jag har hatf både roligare och tråkigare. Det var skoj och trevligt folk :) Vi satt och snackade, lyssnade på musik och drack i en sanddyna, när det började bli mörkt rörde vi på oss vidare till gräset där det var ännu mer folk och en brasa, vilket jag behövde, för jag frös faktiskt lite. Cyklade hem rätt så tidigt, folket skulle på efterfest men jag tackade nej. Sängen lockade mer. Idag har jag solat i trädgården ett par timmar, underbart! :) Nu så blir det till att plugga ett par timmar, jag har lovat mig själv att hålla ut dom här sista veckorna, jag måste - jag har inget val! Så, det är bara till att bita ihop.



Den här bilden visar verkligen en sommarkänsla. En sommarbild, underbart! Sommaren är här, för att stanna?  Har dock hört att det ska bli lite kallare väder nu framöver, men inget långvarit hoppas jag på!

För västkustens tjejer är det bästa som finns.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0