16 maj

Ännu en skolvecka avklarad, kan bocka av två saker på min lista av saker som jag har kvar att göra i skolan. Nämligen hotellprov och redovisning! Det fick super på mitt hotellprov! :) Kan ju även passa på att berätta att jag har gått på min sista fotolektion idag, vilket betyder att jag aldrig någonsin behöver lyssna på Christer mer, inte ens en sekund. Det gillar vi! Kom precis hem från skolan som sagt, ska snart äta en av mina favorit rätter, nämligen kyckling med massa goda saker, ris och sallad. (Lite svårt att beskriva) Mums säger jag! Funderar på att bjuda på det när jag ska ha tjejmiddag, det står mellan det eller potatisgratäng och fläskfile.. Men det blir en senare fråga, inte än på ett tag ju! Dock måste jag bestämma mig innan vi åker söderut, så att mamma kan handla maten, vilket jag inte kommer hinna göra. Fullt upp i 16 dagar! Blir trött bara jag tänker på det ;) Haha, Nej det ska bli superroligt :D 16 dagar tsm med världens bästa frida, kan inte bli bättre?  <3


TJUGO DAGAR KVAR - Nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0