18 maj

Igår var det släktkalas som gällde. Min kusin Pontus som fyllde 17, om en månad och en dag är det min tur att fylla år! Nämligen myndig, men det vet ni redan ;) Provade även min kusins balklänning igår, den var dock för kort annars var den jätte fin. Inte för att jag ska ha ngn begagnad, men det är bra med lite inperation :) En sak har jag i alla fall bestämt mig för, och det är att jag ska ha banden korsade bak på ryggen. Det var skit snyggt! Frågan är bara vem man ska gå med? Jag vill ju att vi ska gå med kattegatt (för där har jag en baldejt) men neje, vi ska gå med friskolorna. Där känner man ju ffs ingen! Aja, få se hur det blir med detta. Får ta tag med det till hösten, balklänning och sånt... Idag ska jag plugga som en idiot typ :(

v. 21
-
Svenska mutligt och inlämning av rapport (dock v.22)
- Natur muntligt och inlämning
- Spanska läxa
- Engelska prov
- Artikel
- Guida barn på fredag!

Det är detta jag har kvar att göra denna termin, när dessa saker är klara då är det sommarlov! Känns lite stressande då jag har allt detta denna veckan som kommer. (Dock inte rapporten, den får jag göra till helgen). Kan ju även säga att jag inte har börjat med mitt NK arbete, jag är körd xD Haha. Ne, nu måste jag sätta igång att plugga. Tänkte även sätta mig och sola nån timme, fint väder ute! Så kommer frida i eftermiddag med, vi ska även hinna med att träna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0