19 maj

Endast EN månad kvar till jag fyller myndig! Jag längar, eller jag längtar till den 6 juni! När jag kommer hem är jag 18, då får vi fira mig kompisar! :) Som ni vet kommer vi ju hem på midsommarafton, så vi kan väl ha lite kontakt när jag är där nere, vad som händer på midsommar!


v. 21
-
Svenska mutligt, , redoivisning av undersökning och inlämning av rapport (dock v.22, v. 23)
- Natur muntligt och inlämning
- Spanska läxa
- Engelska prov
- Artikel
- Guida barn på fredag!

Idag har jag varit duktig, gjort klart tre saker på min lilla lista! Det känns bra :) Vi fick även reda på att vi bytat vecka på inlämning av rapport, i och med att vi ha så mycket att göra. Men jag ska hinna bli klar med den så fort som möjligt endå. Nu tänkte jag börja naturkunskapen. Jag vill inte, men jag har inget val. Så. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0