22 maj

Skoldagen har gått fort idag, vilket den inte brukar göra på torsdagar. Lång dag de, vid halv fyra slutade jag. Aja, detta var sista torsdagen innan lovet! :D Nu kan jag stryka ytterligare två saker på min lista, dock får jag lägga till en hemsk sak. Nämligen ett matteprov. För att bli godkänd i matte B, så måste jag klara det här provet. Håll tummarna för mig!

v. 21
-
Svenska mutligt, , redoivisning av undersökning och inlämning av rapport (dock v.22, v. 23)
- Natur muntligt och inlämning
- Spanska läxa
- Engelska prov
- Artikel
- Guida barn på fredag!

Idag ska jag på bio med frida och emelie :) Länge sen jag var på bio, vi ska se What happens in Vegas. Alla säger att den filmen är bra så det ska bli roligt. Måste bara berätta en kul överraskning. När jag kom hem idag, så låg det ett brev till mig på köksbordet. Från Pärsons! Min lön ska jag få den här månaden istället för juni månad som jag trodde att ja skulle få det i. 1463 Kr, inte dåligt för 11 timmars arbete! :) Det lär ju behövas till resan! ;) Nu ska jag snart äta lite, senare in till stan för att möta upp girlsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0