23 Maj

Idag har vi guidat barn från spanien. Sovmorgon till tjugo över ett, rätt skönt faktiskt! De tog väl runt en och en halv timme alltihopa, sen slutade vi. Soft fredag. När jag kom hem gjorde jag inte så mkt mer, skulle vila mig en stund i min säng, aovesst då somnar man. Tur att jag endå inte skulle hitta på något idag. Ibland kan det bara va skönt att sova. När jag vaknade blev det promenad med mamma på stranden, underbar kväll. Kollade precis klart på Talang. Jag tycker det är bra, synd att det är sista avsnittet nästa fredag. Hoppas på fint väder imorgon med, ska isf passa på att sola! Kanske drar ner till stranden? Nu när jag bor så nära, så är det så smidigt. Imon kväll är det fest som gäller iaf, förpärla oss mig. Ska bli nice, lgh för oss själva :) Vad ska ni hitta på imorgon?

Rock this party
Dance everybody
Make it hot in this party. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0