3 MAJ

I Torsdes ringde min chef på Pärsons och frågade om jag ville jobba på fredagen mellan 6-18. Javisst, självklart! Svarade jag. Jag tänkte, man får ju passa på och jobba om man bara ska vara där en dag. Då kan man likagärna vara där i tolv timmar! Tiden gick överraskande fort, jag hade nog klarat ett par timmar till. Fast jag var dödstrött när jag kom hem, men det är en annan femma! Idag ska jag klippa mig, tänkte bara ta topparna lite och lägga in några slingor. Hoppas det blir bra! Annars så får det bli frissan en gång innan vi åker igen! Måste ju vara fin i håret när vi åker! ;) Bild kanske kommer upp imorgon. Efter frissan ska jag hem till frida och glo film och bara ta det lugnt ska även sova hos henne :) Vi är bjudna på fest ikväll, men ingen av oss orkar. Så nej tack till fest och ja tack till film :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-03 @ 11:48:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: mingla

Jag håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte fråga dig ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-03 @ 11:53:52
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0