5 MAJ

Lördagen blev inte som vi hade tänkt oss, det var så fint väder så vi kände inte för att vara inomhus. Så körde runt lite i Fridas bil, bla. till max och åt hamburgare med pilla, sen vidare till vattenporten för att fika med madde, anneli och micha. Efter det bar det vidare till Östra Stranden där det var strandfest. Massa trevligt folk man kände :) Detta är i stort sett det som hände, hände en massa till men då måste jag skriva en jäkla massa till och det orkar jag inte :P Kvällen kan sammanfattas med ett par ord: Kyckling! :O, "Jag har ngt att säga" wrooom xD, Backa!!, Var är ni? Osv. Rolig kväll! Sen körde vi hem till frida och sov, dan efter var det strålande solsken. Då får man ju passa på att förbättra solbrännan lite ;) Så vi la oss på studsmattan och solade. Men jag kunde tyvärr inte sola så länge pga att jag hade feber. Så Frida fick köra hem mig. Suck, palla va sjuk! Har varit hemma från skolan idag med, funderar på att vara det imorgon med, men vet inte. Får se hur jag mår imorgon. Idag har jag i vilket fall varit duktig och gjort klart alla svenska frågorna vi ska ha till vårt muntliga prov i språksociologi! Jäj..

Grattis till dig anna och ditt lag som är svenska mästare!
Ni är grymma och värda guldet! :D


Kommentarer
Postat av: anna

tack :D:D

2008-05-06 @ 10:40:05
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0