Español

YES, vet ni vad? Jag får godkänt i spanska! Har aldrig varit så glad för ett godkänt! Haha. Det känns jätteskönt att veta att jag får godkänt i spanska, nu kan jag släppa det. Fokusera på svenskan och matten! Har endast en spanskalektion kvar nästa vecka, sen är det över. Ingen mer spanska, ingen mer Carolina. Jag är glad! Fick även en liten utskällning av Hallon idag (vår lärare), jag vet. Jag har bara inte haft någon ork på sista tiden, det har varit så mycket annat. Har skjutit upp artiklen flera veckor, så jag var mig förtjänt av den lilla utskällningen. Det första jag gjorde när jag kom hem, var att skriva klart den. Så imorgon ska jag lämna in den! Tänkte göra klart den i skolan idag, men vad händer då? Jo, strömmen går! Ingeting fungerar, varken internet eller kunna spara på sin sida. Så det sket sig. Men men, nu är jag klar med den också! :D 

Oj, vad min blogg har varit tråkig dem senaste dagarna läser jag nu. Allt handlar verkligen om skolan nu, men det har jag mig själv att skylla... Men på måndag, då är allt över. Inget mer plugg! Hejdå årkurs 2, hej årkurs 3 till hösten! :) Men först har vi en underbar SOMMAR framför oss. 

Nu ska jag cykla bort till ICA Söndrum och köpa lite mat, när jag kommer tillbaka ska jag sola en stund på balkongen. Sen är det plugg som gäller, som vanligt :( Skulle vilja träna, men jag känner att jag inte har tid till det. Egentligen har jag inte tid till att skriva blogg heller för den delen, så nu måste jag sluta skriva! Ciao!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0