mors dag

Först och främst vill jag gratulera alla mammor, speciellt min mamma! Grattis på mors dag :) Gårdagen var en flopp. Skit tråkigt hade vi, "festen" var nog den tråkigaste jag har varit på. Tur att ni (Malin o Anna) inte följde med! Det roligaste på kvällen var när vi träffade Lotta, som också skulle på samma "fest" som oss. På något vis så hamnar vi alltid på samma fester, men de är bara roligt! :D Vi tog en tidigare buss, satt oss på Donkan och åt en hamburgare, sen stack vi hem. När jag kom hem kollade jag på Eurovison, kom hem lagom till att dom skulle börja dela ut poäng. Fattar inte hur Perelli kom så långt ner på listan? Den låten är bra! Vad tkr ni om låten som vann? Jag tycker inte att det var någon höjdare precis. Aja, Nu ska vi dra till stranden och gotta oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0