Sjuk?

Hoppas inte jag håller på att bli sjuk nu! Jag spydde i natt, vet inte vad det beror på. Hoppas att det va ngt tillfälligt bara. Jag åkte till skolan i morse för att få reda på mitt prov, vilket jag för övrigt inte blev godkänd på. Så det för bli en prövning i höst, jäj... När jag sen skulle in till stan för det är ju "Sture på stan" idag med, så kände jag illamåendet igen. Jag valde därför att åka hem, det känns trist, men jag hade inte orkat med det känner jag. Så nu sitter jag här, har ätit ibumetin hela dan och kommer antagligen göra det resten av dagen. Nu ska jag försöka sova ett par timmar så kanske jag blir bättre! Om jag mår bättre ikväll, så är det tjejträff ikväll. Vi får helt enkelt se. God natt. (dag?)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på att sitta och klicka lite framför datorn ?? Kolla inlägget på min blogg då. Tjäna pengar lätt heter inlägget!

Lycka till ! =)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 13:14:25
Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

hoppas du inte blir sjuk!

2008-05-30 @ 13:19:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0