Sture på stan

Dagen började med ett matteprov, tror att det gick bra men det återstår och se imorgon! Lite nervös... Efter det bar det av in till stan där det var fullt folk, i och med att det är Sture på stan, det fortsätter även imorgon. Tråkigt, men vi har inget val. Två "uppvisningar" kvar, sen är det över. Kan ju också säga att jag har varit i stan i åtta timmar idag! Efter Sture på stan, gick jag på stan med frida :) Kan ju säga att mina armar har fått rätt mkt färg! Imorgon är det linne o shorts som gäller! (Hade t-shirt o jeans på mig idag) Alldeles för mkt kläder hade jag på mig, varmt! Men ska inte klaga, det är skönt :D Nu är jag dödstrött, men ska endå cykla till friskis för ett medel-pass. Har inte tränat på evigheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0