12 November

Det börjar dra ihop sig, jag snackar självklart om magaluf reunion! På fredag morgon åker vi upp till huvudstaden, wiie!

Just nu känns det som att jag har 462764 saker att göra, stressad. Vet inte vad jag ska börja med och så gör man allt annat än det man inte ska göra, ja ni förstår säkert vad jag menar. Så nu måste jag rycka mig i kragen och sätta igång. Alldelles för mycket på gång nu känner jag, var till och med tvungen att stryka en viktig sak! Måste sluta med att skjuta upp saker och ting, mycket bättre att ta tag i det på en gång och få det gjort....

För övrigt så kom skolkorten idag, men det är inget att kommentera. Hoppas verkligen att skolkatalogen kommer att vara i svart/vitt som den brukar att vara. Inte för att jag bryr mig så värst mycket, det är ju bara alla Halmstads gymnasieskolor? Nej, som jag sa innan. NU måste jag sätta igång och rätta till mitt liv igen. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0