20 November

Hej, jag mår lite bättre. Men är inte helt frisk. Lite förskyldning är det allt kvar. Mamma och pappa tjatar på mig att jag måste gå till doktorn, men det känner jag verkligen inte för. Sitta där i flera timmar, bli undersökt, ta prover. Nej. Inte denna veckan i alla fall. Får se hur jag mår nästa vecka. Tror inte att jag har sovit så mycket som jag har gjorde de senaste tre dagarna. Men ändå är jag inte utvilad! Kan bero på att jag trots allt har en förkyldning i kroppen.

Imorgon tar jag tåget upp till Arboga, för att hälsa på Cicci och Camilla! Kommer att bli roligt, även Frida är där. (Hon åkte upp ngr dagar innan mig) Var ju meningen att jag skulle gå i skolan, men icke. Då åker man på en förkyldning.. Imorgon kväll så ska vi hem till Ciccis pojkvän som skulle ha fest. På lördag är det Camillas plus två andra personers 20-årsfest! Då ska vi fira dem, temat på festen är kändis! Frida kommer att vara Legally Blond och jag ska vara Catwoman, grr! ;) Kommer säkert bli roligt. Fast kommer ju inte känna mer än tre pers på festerna, men vad gör de?



Hur kommer Arboga att vara då? Har hört att staden är väldigt liten. Å jag som tycker att Halmstad är litet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0