Heldag i Göteborg

Idag åkte jag och Malin upp till Göteborg för att shoppa lite :) Hade inga större förväntningar, mer än att jag skulle hitta en klänning. Vilket jag också gjorde, tack till dig Malin som övertalade mig att köpa den :P Köpte även lite annat också. Mina fötter fick stryk idag kan man säga.. Påminn mig att aldrig gå på stan med ett par nyinköpta stövlar. Aucth! Men men ;) Ikväll ska jag bara ta det lugnt, första helgen på väldigt länge som jag inte festar, haha xD Beslöt mig faktiskt för att ha en "vit" helg. För nästa helg smäller det, då kommer det att bli ett X antal drinkar m.m. Sen kan vi ju förtränga hur mycket kalorier det är i dem osv ;) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0