Sjukt tråkigt..

..att vara sjuk. Har varit hemma i tre dagar nu. Känner att jag är på bättringsvägen nu, men ändå. Sjukt tråkigt! Man gör ju inget annat än kollar på tv och sover. Men kan ju se det från den ljusa sidan, tur att jag blev sjuk den här veckan. Nästa helg drar vi ju på Magaluf Reunion! Åhh, det var typ tre månaders sen vi bokade biljetterna. Kändes som om det var sjukt långt bort.

Men tiden har gått sjukt fort! Så nu sitter jag här, en vecka ifrån båten. Uppladdningen har börjat. Just nu sitter jag här och laddar hem en massa musik, så att mobilen är fullladdad med musik till nästa helg!! Jag har även köpt ett par högtalare till min mobil, har tänkt att göra det länge men det har inte blivit av. Men förra veckan så tog jag saken i akt och köpte mig ett par. Så nu har jag det bästa ljudet, nu saknas bara de bästa låtarna. Snacka om att man blir på partyhumör när man hör en massa låtar från vårt älskade magaluf :) Minnen kommer upp, snart får vi träffa folket igen. Tyvärr så kunde inte Cicci och Camilla följa med :( Men om två veckor, då får vi även träffa er!

Nu känns det som att jag bara har pladdrat på med en massa, vet inte egentligen vad jag ville med det här inlägget. Jo, att jag är sjuk - och att det var tur att jag blev det nu och inte nästa vecka? Idag är det fredag, full fart mot helgen som Gert på Rixfm säger. Inget planerat i helgen, vilket är mycket skönt. Känner inte för att göra något speciellt. Ska plugga en del, sen är det fars dag på söndag. Det har ni väl inte glömt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0