Cocktails.

Hann inte blogga igår, hade fullt upp! Skola som vanligt på förmiddagen, efter det hade jag en körlektion. Som gick bättre än förväntat faktiskt, så nu måste jag verkligen börja plugga mer teori. Efter det så var det bara snabbt in i bilen och åka norrut. För resten av dagen spenderades på Gekås tillsammans med Frida, hennes mamma och Johanna. Som så många andra från Sverige. Mycket folk! Vi var tvungna att pakera längst bort. Och då menar jag verkligen det. Vid sjutiden var vi färdiga, fick med mig hem en hel del fina saker :) Väl hemma i Halmstad så plockade vi upp Madde i stan och körde hem till oss för att glo film. Detta var alltså min fredag.

Idag då, gick en sväng på stan med frida. Köpte två linnen och två halsband bland annat. Snart ska vi kolla på en film och äta kyckling! Senare kommer getingarna hit, då blir det lite partaj. Frågan är vad man ska ha på sig!? Hittade ffs inget i stan idag. Blö. Blir något gammalt - tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0