En resa till Paris

Idag har jag bokat min och Malins resa till Paris! Den 7 december tidigt på morgonen börjar vår resa, vi kommer hem igen den 12 på natten någon gång. Längtar dit, det ska bli roligt, har aldig varit i Paris innan. Samt att komma bort från vardagen under ett par dagar. Så förhoppningsvis kommer det att bli en hel del shopping, kolla på de berömda sevärdheterna och äta baugetter så klart! Eller vad säger du Malin? :D

Åh, vad jag längtar till november iallafall. Har tre roliga saker som är bokat under rätt så kort tid. 
14-16 November Magaluf Reunion - Då blir det en 40timmars partykryssning, med massa folk och bartenders från Magaluf. Återfå en massa minnen!! Vi kommer ha så roligt!
21-24 November  - Då bär det norrut för mig och Frida (helgen efter kryssningen) Då ska vi nämligen upp till Arboga för att hälsa på Cicci och Camilla. samt fira camillas 20-årsdag med filmtema! Har ni något förslag på vad jag ska klä ut mig till?!
7-12 December - så åker jag och Malin som sagt till Paris! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0