Inget liv?

Precis vad jag inte har, jag har inget liv just nu. Jag kommer hem från skolan, vad är det då det första man gör? Jo, det är att slå upp skolbäckerna igen.. Blöö, vad det suger. Kanske till och med får hoppa min träning idag, så att jag verkligen är redo för naturkunskapsprovet imorgon. Gick igenom lite idag, hon avslöjade lite vad de är som kommer. Det hon sa, har jag inte pluggat så värst mycket på, så nu får jag göra det :( Jag längtar till nästa fredag! LOV, gud va underbart. Men nu har jag som sagt sex skoldagar kvar att ta mig igenom..

Idag har skoldagen gått rätt snabbt ändå, dagen började med Idrott. Vi har fått en ny idrottslärare som är så mycket bättre än den förra, så nu blir man för en gångs skull svettig på idrotten xD Styrketräning + fotboll hade vi idag. Skulle inte förvåna mig ifall jag får träningsverk imorgon? Efter det så hade vi som sagt naturkunskap, fick sluta tidigare så jag, madde, malin, anneli och micha åkte in till stan och fikade. Vid tre trodde vi att vi skulle ha lektion, men vid tvåtiden får vi reda på att lektionen är inställd. Det var både positivt och negativt. Positivt - Vi slutade två timmar tidigare! :) Negativt - Vi kunde åkt hem tidigare, istället för att vara i stan och vänta på att vi skulle börja igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0