Lagom avundsjuk..

.. ah just de. På min mamma av alla! Vid tolvtiden idag fick jag ett sms utav henne. Nu låg de och solade på stranden (Kreta) Det var underbart varmt och dom hade hamnat på ett femstjärnigt hotell! (De bokade en ospecifierad sista minuten) Så nu är jag sådär lagom avundsjuk. Jag kollar ut genom fönstret och vad är det första jag ser? Jo, att det regnar! Ta mig här ifrån! För att jag ska slippa vara avundsjuk så lägger jag ut en härligt bild från deras hotell! Vad säger ni skulle det inte ha varit härligt att bo där? 0 meter till stranden. Ahh, jag dör!
Idag har dagen gått ovanligt snabbt måste jag säga. Började med idrott idag sedan hade vi en seg naturkunskapslektion. Hur kommer det sig att dem alltid är lika sega? Håller ju på att somna. Efter det åkte jag, malin, madde, micha och anneli in till stan och lunchade. För att sedan åka tillbaka till skolan vid tre för att ha turism, trodde vi.. När vi kom dit så sa Hallon att vi fick åka hem och jobba ifall vi ville. Självklart ville vi det, så efter vi hade fikat tog jag bussen hem.

Nu sitter jag här vid datorn, lägenheten är alldeles tom. Var tvungen att sätta på radion för att det var så tyst :P Men snart kommer frida hit, hon ska bo här hos mig medans mamma är på Kreta och gottar sig! Tur att man får lite sällskap iallafall :) Lite planer inför helgen också, men det tar jag imorgon. As you know, är jag ju ensam hemma hela veckan ;) Grr på de. Nu måste jag plugga lite! Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0