Lång dag

Idag har varit den längsta dagen på ever! Gick hemifrån vid sju i morse och kom hem vid halv sex. Nu är jag helt slut, men dagen är inte över än. Nu är det tid för attt plugga, till svenska provet imorgon samt att skriva klart min filosofi reflektion. Hurra till mig. Dagen började med körlektion, lika roligt som vanligt :) Efter det iväg till skolan för att ha idrott, boxning - rätt tråkigt men det är nog bra träning! Sen var det dags för lektionen jag fasat över hela veckan, nämligen naturkunskapen. Vi skulle få tillbaka våra prov vi gjorde förra veckan. Jag kan ju säga att det var en chockad Caroline som fick tillbaka sitt prov, jag var säker på att jag skulle få IG, men nix det tyckte tydligen inte min lärare. Ett VG! Snacka om att jag blev glad och chockad. Tack och bock. Efter det så hade vi den vanliga hålan som vi har på tordagar, då åkte jag, Malin och Madde in till stan för att äta lunch, idag blev det kinamat på AP :) Tillbaka till skolan för att ha turismredovisning, eller diskussion kanske jag skulle säga istället? Aja, i vilket fall det gick bra. Vi slutade vid fem tiden - tog bussen hem.

När jag kom hem ringde jag Hansa, angående jobb nästa vecka. Om det fanns något jobb till mig eller inte. Men det fanns det såklart.  Så jag tackade och sa hejdå. Så på måndag bär det av till jobbet, igen. Men, se det från den ljusa sidan. Money money :D Me like, shopping in la fraaance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0