Min helg

Kommer att bestå av en heeel del plugg! Hela dagen idag har jag suttit framför skolböckerna och pluggat, pluggat och pluggat. Känns rätt skönt nu efteråt, nu när jag fått klart en del osv. Ska även plugga imorgon. Igår kväll var det träning som gällde, jag och Frida tog oss an ett Core pass vilket resluterade i träningsvärk idag, i alla fall för Fridas del. Igår var vi hemma hos henne provade en massa kläder och försökte komma på något som vi kunde vara på Camillas 20-årsfest! Temat är som sagt film, man ska komma som någon känd person.

     

Där har ni bilder på vad vi ska vara, det var det bästa vi kunde komma på! Man får ju även gå efter vad man har hemma osv. Frida ska iallafall vara den blonda tjejen som älskar rosa; Legally Blond. Och jag ska vara; Askungen! Som det ser ut nu iallafall, kanske blir en ändring om jag kommer på något bättre. Har ni något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0