Trött

Idag har det varit en lång dag! Dagen började med en körlektion, 7.30! Så där rök min sovmorgon, fick släpa mig upp tidigare än vanligt. Väl där så gick det bra, har även bokat halkan nu. Så det börjar lika något nu, är på rätt spår i alla fall. I skolan hade vi bara filosofi, sen var det stureloppet som gällde. Hela sture ute och springer en 5km sträncka på galgberget. Trodde det skulle kännas längre än det var, men nix. Malin och jag klarade det bra! Skulle egentligen övningskört med pappa idag, men har varit så jäkla trött hela eftermiddagen så nej. Det flyttade jag tills imorgon. Nu ska jag bara sätta mig framför tvn och ta det lugnt! Imorgon är vi LEDIGA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0