Äntligen hemma

Har varit en halvtimme eller så, det blev inte att jag bara lunde visa upp det jag gjort och sen gå hem. Nope självklart inte.. När jag kommer till lektionen så säger min lärare till mig att vi har ett problem med schemat inför utbildningsmässan, och att jag var tvungen att göra om det!! Sagt och gjort. Bela var snäll och hjälpte mig :) Annars hade jag verkligen inte pallat göra om det, nu vill jag aldrig göra fler scheman, inte än på ett tag iallafall (typ)

Nu är jag helt slut, har ont i huvvet :( Hade planer att träna ikväll. Men trodde som sagt att jag skulle komma hem tidigare så att jag kunde göra klart min religions läxa. Så nu blir det ingen träning - utan det blir istället plugg. Religion. Jag dör typ! Vet inte vad jag ska skriva mer.. Aa, nu ska jag sluta klaga! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0