Chokladmuffins

Idag har vi endast hatf en lektion i skolan plus ett jobbigt klassråd. Min klass är sämst på att komma fram till saker. Vi diskuterade vad vi ska göra på friluftsdagen och om vi ska klä ut oss till något när vi ska fotograferas till skolkatalogen. Jag kom med förslaget att vi kunde klä ut oss till turister (för vi går ju en linje med inriktning på turism), sen var det någon annan som kom med ideen att vi kunde klä ut oss till fotbollsspelare. What? Vad har det med saken att göra liksom, fattade inte riktigt det. Efter röstning så blev det att vi inte skulle ha något speciellt tema, så vanliga kläder är det som gäller nästa vecka. På friluftsdagen ska vi spela bowling, fick som jag ville en utav sakerna i alla fall.

Efter skolan så gick jag en sväng på stan med Anna, sen hem för att baka chokladmuffins till klassen. Två personer ska varje vecka baka något till turismlektionen. Den här veckan var det min tur. Dom blev lika goda som dom brukar, mums!  Har även varit iväg och tränat ikväll :) Very good, keep going.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0