Helgen

Fredag - Vi var som sagt på Underbar, kvällen började hos mig med spel och dans. Vid elva tiden tog vi bussen in till stan, drog till elvan och var där en stund. Sen vidare till Mårtenssons, där det var den längsta kön jag sett på länge! Men vi givk före några och de gick väl rätt snabbt, hade fribiljetter så var tvugna att gå in innan kvart över tolv. Exakt kvart över tolv lämnade vi in biljetten och gick in :) Behöver jag ens säga hur det var inne på Underbar? Det var som vanligt, som alla andra gånger. Helt klart det bästa stället i Halmstad! Längtar redan till nästa gång ;) Dans och sång hela kvällen lång, vid tre tiden blev det nattamat, sedan en liten promenad hem till mig. Frida och jag somnade direkt! Nödja och glada :)  


Lördag - Vi vaknade, åt frukost och cyklade in till stan. Var ute efter en klocka, har ingen snygg.. Men Halmstad har ju inga riktiga klockaffärer! Så det blev ingen klocka.. Som ni alla antagligen vet redan så hände det ju en olycka på Stora torg, som tur var så kom Frida och jag fem minuter efter det hela hände. Så vi såg inte vad som hände, utan allt efter. Usch, så hemskt!! På kvällen var vi bjudna hem till Almgärd för middag och förfest. För idag fyller hon 18 år, grattis till dig! :D Kvällen hemma hos Carro och bussen in till stan hade vi jätte roligt :D Men det höll tyvärr inte hela kvällen. Sara snubblade på en trottoarkant och slog i kinden där det blev ett sår på tre cm, rätt djupt. Så kvällen tillbringades på akuten, som tur är så är allt bra nu! Lite tråkigt att det hände så på Carros kväll, men men. Det får vi ta igen! Sånt som kan hända när som helst ju.

Söndag - Idag blir det bara chill! Ska plugga lite och träna senare ikväll. Hoppas att ni har haft en rolig helg för det har jag haft :) Puss på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0