Helgen

Fredag - Var jag bara hemma och tog det lugnt, kollade på film och åt godis. Lugnt och skönt :)
Lördag - Då var det andra bullar. Tränade på förmiddagen, sen bar det av till madde vid halv fem. Hon bjöd på tacos, mums! Jag hade inte ätit på hela dagen, så var rätt hunrig när jag kom! :P Sen så förfestade vi lite med ölspelet. Senare kom folket :) Några timmar senare så hamnade vi på en blöt studsmatta. Mysigt. Men det var roligt ;) Vid halv ett tog vi bussen in till stan, vissa åkte hem viss fortsatte att festa. Jag var en utav dem som åkte hem, var så jäkla trött och hade ingen alls lust till att festa längre. Så jag sa god natt och cyklade hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0