Idol 08

Hej!

Hoppas att allt är bra med er :) Jag är helt slut, började egentligen vid halv ett idag, men hade ett par saker att göra färdigt i skolan så att jag tog bussen till skolan och mötte upp Malin vid halv tio. Vi gjorde sakerna klara och tog bussen in till stan för lite shopping och lunch. Then back to school, ha lite svenska och religion. In till skolan, möta pappa. Gick med honom på stan en timme, sen hem - helt slut. Gjorde precis klart min NK-läxa - skönt att den är färdig iallfall. Nu sitter jag här med huvudvärk, jäj.
 
Ska snart masa mig till soffan för att glo på Idol! Det börjar nämligen ikväll som alla andra vet antar jag? Jag har fyra minuter på mig, sen börjar det :) När det är slut tänkte jag plugga lite teori. Jag har bestämt mig för att ta tag i de där nu! Annars kommer det ta evigheter tills jag får mitt körkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0