Torsdag = Lång skoldag

Idag har jag inte gjort något speciellt. Har varit i skolan större delen av dagen. Dagen började med att jag åkte till skolan med Malin, sen var det lektioner som gällde från halv tio till fem. Maten var hemsk, så jag och Malin åkte in till stan och åt kinamat. Fick reda på att det är jag som får åka till Portugal och praktisera fem veckor i april/maj. (Annie visste redan att hon skulle åka) Så det blir jag och hon som kommer att åka dit. Saken är bara den att vi har ju balen någon gång i maj. Studentkommiten har inte bestämt när ännu, så det är lite dumt. Vet ju inte när balen är, tänk om det är en helg då vi är där nere? Vad gör vi då liksom? Balen är ett måste! I så fall får vi flytta på pratiken, det måste Hallon gå med på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0